Σκοπός: Σκοπεύει στην βελτίωση και ανάπτυξη ικανοτήτων και δεξιοτήτων που πρέπει να έχουν τόσο οι έμπειροι εκπαιδευτές όσο και οι νέοι, καθώς και τα άτομα που επιδιώκουν να αποκτήσουν τις ικανότητες και δεξιότητες του εκπαιδευτή ενηλίκων.

Ενότητες σεμιναρίου:
(με βάση το επαγγελματικό περίγραμμα Εκπαιδευτής ενηλίκων του ΕΟΠΠΕΠ)

  • Αλληλογνωριμία, Παρουσίαση στόχων προγράμματος, Διαμόρφωση εκπαιδευτικού συμβολαίου
  • Κοινωνικό-οικονομικό πλαίσιο και εκπαιδευτικές πολιτικές στο πεδίο της εκπαίδευσης ενηλίκων
  • Θεωρίες μάθησης ενηλίκων, Χαρακτηριστικά ενηλίκων εκπαιδευόμενων, Προϋποθέσεις αποτελεσματικής μάθησης, Αρχές μάθησης ενηλίκων, Ρόλος εκπαιδευτή
  • Μεθοδολογία διερεύνησης εκπαιδευτικών αναγκών
  • Μεθοδολογία εναρκτήριας συνάντησης
  • Σύγχρονες μέθοδοι και τεχνικές διδασκαλίας
  • Διαμόρφωση εκπαιδευτικού χώρου. Αποτελεσματική χρήση εποπτικών μέσων διδασκαλίας
  • Δυναμική της εκπαιδευόμενης ομάδας (διαμόρφωση συνεργατικού μαθησιακού κλίματος, ρόλοι στην ομάδα, επικοινωνία στην ομάδα)
  • Μεθοδολογία σχεδιασμού διδακτικής ενότητας
  • Σχεδιασμός 20΄ μικροδιδασκαλιών
  • Αξιολόγηση διδακτικού έργου (Μοντέλα, τύποι, τεχνικές)
  • Παρουσίαση 20΄μικροδιδασκαλιών- Σχολιασμός- Υποστήριξη




Σκοπός: Σκοπεύει στην βελτίωση και ανάπτυξη ικανοτήτων και δεξιοτήτων που πρέπει να έχουν τόσο οι έμπειροι εκπαιδευτές όσο και οι νέοι, καθώς και τα άτομα που επιδιώκουν να αποκτήσουν τις ικανότητες και δεξιότητες του εκπαιδευτή ενηλίκων.

Ενότητες σεμιναρίου:
(με βάση το επαγγελματικό περίγραμμα Εκπαιδευτής ενηλίκων του ΕΟΠΠΕΠ)

  • Αλληλογνωριμία, Παρουσίαση στόχων προγράμματος, Διαμόρφωση εκπαιδευτικού συμβολαίου
  • Κοινωνικό-οικονομικό πλαίσιο και εκπαιδευτικές πολιτικές στο πεδίο της εκπαίδευσης ενηλίκων
  • Θεωρίες μάθησης ενηλίκων, Χαρακτηριστικά ενηλίκων εκπαιδευόμενων, Προϋποθέσεις αποτελεσματικής μάθησης, Αρχές μάθησης ενηλίκων, Ρόλος εκπαιδευτή
  • Μεθοδολογία διερεύνησης εκπαιδευτικών αναγκών
  • Μεθοδολογία εναρκτήριας συνάντησης
  • Σύγχρονες μέθοδοι και τεχνικές διδασκαλίας
  • Διαμόρφωση εκπαιδευτικού χώρου. Αποτελεσματική χρήση εποπτικών μέσων διδασκαλίας
  • Δυναμική της εκπαιδευόμενης ομάδας (διαμόρφωση συνεργατικού μαθησιακού κλίματος, ρόλοι στην ομάδα, επικοινωνία στην ομάδα)
  • Μεθοδολογία σχεδιασμού διδακτικής ενότητας
  • Σχεδιασμός 20΄ μικροδιδασκαλιών
  • Αξιολόγηση διδακτικού έργου (Μοντέλα, τύποι, τεχνικές)
  • Παρουσίαση 20΄μικροδιδασκαλιών- Σχολιασμός- Υποστήριξη


Σκοπός: Σκοπεύει στην βελτίωση και ανάπτυξη ικανοτήτων και δεξιοτήτων που πρέπει να έχουν τόσο οι έμπειροι εκπαιδευτές όσο και οι νέοι, καθώς και τα άτομα που επιδιώκουν να αποκτήσουν τις ικανότητες και δεξιότητες του εκπαιδευτή ενηλίκων.

Ενότητες σεμιναρίου:
(με βάση το επαγγελματικό περίγραμμα Εκπαιδευτής ενηλίκων του ΕΟΠΠΕΠ)

  • Αλληλογνωριμία, Παρουσίαση στόχων προγράμματος, Διαμόρφωση εκπαιδευτικού συμβολαίου
  • Κοινωνικό-οικονομικό πλαίσιο και εκπαιδευτικές πολιτικές στο πεδίο της εκπαίδευσης ενηλίκων
  • Θεωρίες μάθησης ενηλίκων, Χαρακτηριστικά ενηλίκων εκπαιδευόμενων, Προϋποθέσεις αποτελεσματικής μάθησης, Αρχές μάθησης ενηλίκων, Ρόλος εκπαιδευτή
  • Μεθοδολογία διερεύνησης εκπαιδευτικών αναγκών
  • Μεθοδολογία εναρκτήριας συνάντησης
  • Σύγχρονες μέθοδοι και τεχνικές διδασκαλίας
  • Διαμόρφωση εκπαιδευτικού χώρου. Αποτελεσματική χρήση εποπτικών μέσων διδασκαλίας
  • Δυναμική της εκπαιδευόμενης ομάδας (διαμόρφωση συνεργατικού μαθησιακού κλίματος, ρόλοι στην ομάδα, επικοινωνία στην ομάδα)
  • Μεθοδολογία σχεδιασμού διδακτικής ενότητας
  • Σχεδιασμός 20΄ μικροδιδασκαλιών
  • Αξιολόγηση διδακτικού έργου (Μοντέλα, τύποι, τεχνικές)
  • Παρουσίαση 20΄μικροδιδασκαλιών- Σχολιασμός- Υποστήριξη


Σκοπός: Σκοπεύει στην βελτίωση και ανάπτυξη ικανοτήτων και δεξιοτήτων που πρέπει να έχουν τόσο οι έμπειροι εκπαιδευτές όσο και οι νέοι, καθώς και τα άτομα που επιδιώκουν να αποκτήσουν τις ικανότητες και δεξιότητες του εκπαιδευτή ενηλίκων.

Ενότητες σεμιναρίου:
(με βάση το επαγγελματικό περίγραμμα Εκπαιδευτής ενηλίκων του ΕΟΠΠΕΠ)

  • Αλληλογνωριμία, Παρουσίαση στόχων προγράμματος, Διαμόρφωση εκπαιδευτικού συμβολαίου
  • Κοινωνικό-οικονομικό πλαίσιο και εκπαιδευτικές πολιτικές στο πεδίο της εκπαίδευσης ενηλίκων
  • Θεωρίες μάθησης ενηλίκων, Χαρακτηριστικά ενηλίκων εκπαιδευόμενων, Προϋποθέσεις αποτελεσματικής μάθησης, Αρχές μάθησης ενηλίκων, Ρόλος εκπαιδευτή
  • Μεθοδολογία διερεύνησης εκπαιδευτικών αναγκών
  • Μεθοδολογία εναρκτήριας συνάντησης
  • Σύγχρονες μέθοδοι και τεχνικές διδασκαλίας
  • Διαμόρφωση εκπαιδευτικού χώρου. Αποτελεσματική χρήση εποπτικών μέσων διδασκαλίας
  • Δυναμική της εκπαιδευόμενης ομάδας (διαμόρφωση συνεργατικού μαθησιακού κλίματος, ρόλοι στην ομάδα, επικοινωνία στην ομάδα)
  • Μεθοδολογία σχεδιασμού διδακτικής ενότητας
  • Σχεδιασμός 20΄ μικροδιδασκαλιών
  • Αξιολόγηση διδακτικού έργου (Μοντέλα, τύποι, τεχνικές)
  • Παρουσίαση 20΄μικροδιδασκαλιών- Σχολιασμός- Υποστήριξη


Σκοπός: Σκοπεύει στην βελτίωση και ανάπτυξη ικανοτήτων και δεξιοτήτων που πρέπει να έχουν τόσο οι έμπειροι εκπαιδευτές όσο και οι νέοι, καθώς και τα άτομα που επιδιώκουν να αποκτήσουν τις ικανότητες και δεξιότητες του εκπαιδευτή ενηλίκων.

Ενότητες σεμιναρίου:
(με βάση το επαγγελματικό περίγραμμα Εκπαιδευτής ενηλίκων του ΕΟΠΠΕΠ)

  • Αλληλογνωριμία, Παρουσίαση στόχων προγράμματος, Διαμόρφωση εκπαιδευτικού συμβολαίου
  • Κοινωνικό-οικονομικό πλαίσιο και εκπαιδευτικές πολιτικές στο πεδίο της εκπαίδευσης ενηλίκων
  • Θεωρίες μάθησης ενηλίκων, Χαρακτηριστικά ενηλίκων εκπαιδευόμενων, Προϋποθέσεις αποτελεσματικής μάθησης, Αρχές μάθησης ενηλίκων, Ρόλος εκπαιδευτή
  • Μεθοδολογία διερεύνησης εκπαιδευτικών αναγκών
  • Μεθοδολογία εναρκτήριας συνάντησης
  • Σύγχρονες μέθοδοι και τεχνικές διδασκαλίας
  • Διαμόρφωση εκπαιδευτικού χώρου. Αποτελεσματική χρήση εποπτικών μέσων διδασκαλίας
  • Δυναμική της εκπαιδευόμενης ομάδας (διαμόρφωση συνεργατικού μαθησιακού κλίματος, ρόλοι στην ομάδα, επικοινωνία στην ομάδα)
  • Μεθοδολογία σχεδιασμού διδακτικής ενότητας
  • Σχεδιασμός 20΄ μικροδιδασκαλιών
  • Αξιολόγηση διδακτικού έργου (Μοντέλα, τύποι, τεχνικές)
  • Παρουσίαση 20΄μικροδιδασκαλιών- Σχολιασμός- Υποστήριξη


Σκοπός: Σκοπεύει στην βελτίωση και ανάπτυξη ικανοτήτων και δεξιοτήτων που πρέπει να έχουν τόσο οι έμπειροι εκπαιδευτές όσο και οι νέοι, καθώς και τα άτομα που επιδιώκουν να αποκτήσουν τις ικανότητες και δεξιότητες του εκπαιδευτή ενηλίκων.

Ενότητες σεμιναρίου:
(με βάση το επαγγελματικό περίγραμμα Εκπαιδευτής ενηλίκων του ΕΟΠΠΕΠ)

  • Αλληλογνωριμία, Παρουσίαση στόχων προγράμματος, Διαμόρφωση εκπαιδευτικού συμβολαίου
  • Κοινωνικό-οικονομικό πλαίσιο και εκπαιδευτικές πολιτικές στο πεδίο της εκπαίδευσης ενηλίκων
  • Θεωρίες μάθησης ενηλίκων, Χαρακτηριστικά ενηλίκων εκπαιδευόμενων, Προϋποθέσεις αποτελεσματικής μάθησης, Αρχές μάθησης ενηλίκων, Ρόλος εκπαιδευτή
  • Μεθοδολογία διερεύνησης εκπαιδευτικών αναγκών
  • Μεθοδολογία εναρκτήριας συνάντησης
  • Σύγχρονες μέθοδοι και τεχνικές διδασκαλίας
  • Διαμόρφωση εκπαιδευτικού χώρου. Αποτελεσματική χρήση εποπτικών μέσων διδασκαλίας
  • Δυναμική της εκπαιδευόμενης ομάδας (διαμόρφωση συνεργατικού μαθησιακού κλίματος, ρόλοι στην ομάδα, επικοινωνία στην ομάδα)
  • Μεθοδολογία σχεδιασμού διδακτικής ενότητας
  • Σχεδιασμός 20΄ μικροδιδασκαλιών
  • Αξιολόγηση διδακτικού έργου (Μοντέλα, τύποι, τεχνικές)
  • Παρουσίαση 20΄μικροδιδασκαλιών- Σχολιασμός- Υποστήριξη

Σκοπός: Σκοπεύει στην βελτίωση και ανάπτυξη ικανοτήτων και δεξιοτήτων που πρέπει να έχουν τόσο οι έμπειροι εκπαιδευτές όσο και οι νέοι, καθώς και τα άτομα που επιδιώκουν να αποκτήσουν τις ικανότητες και δεξιότητες του εκπαιδευτή ενηλίκων.

Ενότητες σεμιναρίου:
(με βάση το επαγγελματικό περίγραμμα Εκπαιδευτής ενηλίκων του ΕΟΠΠΕΠ)

  • Αλληλογνωριμία, Παρουσίαση στόχων προγράμματος, Διαμόρφωση εκπαιδευτικού συμβολαίου
  • Κοινωνικό-οικονομικό πλαίσιο και εκπαιδευτικές πολιτικές στο πεδίο της εκπαίδευσης ενηλίκων
  • Θεωρίες μάθησης ενηλίκων, Χαρακτηριστικά ενηλίκων εκπαιδευόμενων, Προϋποθέσεις αποτελεσματικής μάθησης, Αρχές μάθησης ενηλίκων, Ρόλος εκπαιδευτή
  • Μεθοδολογία διερεύνησης εκπαιδευτικών αναγκών
  • Μεθοδολογία εναρκτήριας συνάντησης
  • Σύγχρονες μέθοδοι και τεχνικές διδασκαλίας
  • Διαμόρφωση εκπαιδευτικού χώρου. Αποτελεσματική χρήση εποπτικών μέσων διδασκαλίας
  • Δυναμική της εκπαιδευόμενης ομάδας (διαμόρφωση συνεργατικού μαθησιακού κλίματος, ρόλοι στην ομάδα, επικοινωνία στην ομάδα)
  • Μεθοδολογία σχεδιασμού διδακτικής ενότητας
  • Σχεδιασμός 20΄ μικροδιδασκαλιών
  • Αξιολόγηση διδακτικού έργου (Μοντέλα, τύποι, τεχνικές)
  • Παρουσίαση 20΄μικροδιδασκαλιών- Σχολιασμός- Υποστήριξη